Syafiq mohon maaf, rayu padam video ‘panas’?

10745

Lebih 24 jam dari masa tersebarnya video Syafiq Kyle didakwa melakukan aksi lucah, masih tiada kenyataan rasmi dari pelakon tersebut sama ada menafikan atau mengiyakan tuduhan yang masih menjadi tanda tanya itu.

Namun, satu rakaman perbualan di Instagram telah dikemukakan hari ini yang mendakwa Syafiq Kyle sendiri telah meminta maaf dengan individu yang bertanggungjawab menyebarkan video itu.

Syafiq Kyle dalam perbualan yang sama juga ada memohon kepada individu bernama Faizi itu untuk memadam video lucah berkenaan dari terus tersebar.

Dalam perbualan itu juga, ada bait bait tulisan Syafiq Kyle yang mengesahkan beliau pernah menjalin hubungan dengan individu bernama Faizi ini dan menyesal dengan perbuataan dirinya di masa lampau

Comments

PERINGATAN:

New Malaysian Post tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.


comments