Bapa ‘Kantoi’ Curang Ketika Anak Sedang Sakit

2828

PALEMBANG – Hati isteri mana tidak hancur apabila mengetahui suami tercinta curang di saat anak sedang menderita sakit.

Itulah yang terjadi kepada seorang ibu muda di Kelurahan Siring Agung, Palembang yang menemukan si suami sedang asyik memadu kasih di sebuah rumah tumpangan bersama seorang wanita lain.

Menurut si isteri, dia sudah lama mengesyaki kecurangan si suami namun tidak mempunyai bukti kukuh.

“Saya sudah lama curiga dengan kelakuan suami saya bersama wanita tersebut, sejak anak kami berusia setahun dan sekarang sudah terbukti,” ujar si isteri.

‘Skandal cinta’ si suami terbongkar apabila si isteri mencarinya setelah beberapa hari tidak pulang ke rumah mereka di Kabupaten Ogan Komering Ilir (OKI), Sumatera Selatan.

Melalui maklumat diterima, si isteri menjejaki suaminya dan menemui pasangan kekasih tersebut di sebuah rumah tumpangan.

“Saya menemukan mereka sedang bermesra di dalam sebuah bilik, hancur hati saya memikirkan suami sanggup berlaku curang di waktu anak kami sedang sakit dan rindukan ayahnya.”

Sementara itu, kekasih si suami mengatakan lelaki berkenaan mengaku bujang sepanjang perkenalan mereka yang bermula di tempat kerja.

Pegawai Unit Penyiasatan Jenayah Polis Palembang, Yon Edi Winara mengesahkan kedua-duanya telah ditahan bagi siasatan lanjut.

 

Comments

PERINGATAN:

New Malaysian Post tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.


comments