Sah penyanyi ‘gelandangan’ itu Hazama

    28

    Image may contain: one or more people and people standing

     

    BEBERAPA hari lepas kecoh di laman sosial tentang seorang gelandangan yang telah mencuri perhatian dengan suara lunaknya di kawasan Bukit Bintang.

    Suaranya sangat familiar, macam pernah didengar tapi ramai yang masih tertanya-tertanya siapakah pemilik suara hebat ini disebalik penampilannya yang compang-camping.

    Rupa-rupanya, lelaki itu adalah Hazama!

    Penyanyi itu sebenarnya berpenampilan sebegitu kerana terlibat dalam satu projek bersama dengan Rocketful Network.

    Malah, mereka yang terlibat di sebalik tabir projek tersebut telah memuat naik sebuah video di laman YouTube untuk mengesahkan lelaki tersebut sememangnya Hazama.

    “Di sini, Rocketfuel ingin mengesahkan bahawa pengemis itu sebenarnya penyanyi terkenal.. Hazama,” tulisnya.

    Menurut pihak Rocketfuel, projek tersebut dibuat untuk memberi kesedaran kepada netizen.

    “Projek video viral ini dibuat untuk mengingatkan orang supaya jangan menilai orang lain dari paras rupa mereka sahaja,” tulisnya lagi.

    Menerusi video berdurasi 4 minit 44 saat itu, jelas menunjukkan proses makeoverHazama dari muka asalnya menjadi seorang gelandangan.

    Comments

    PERINGATAN:

    New Malaysian Post tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.


    comments